ZZP’er

Volledige boekhouding

Wilt u uw administratie als ZZP’er uitbesteden, zodat u er geen omkijken naar heeft? Dan bent u bij A.A.B. Kantoor aan het juiste adres. Wij nemen niet alleen de hele administratie uit handen, maar houden ook regelmatig contact met u over het reilen en zeilen van uw bedrijf, zodat u weet waar u rekening mee moet houden.

Eén keer per maand of per kwartaal stuurt u alle gegevens naar ons administratiekantoor. U bent uiteraard ook vrij om langs te komen. Wij stellen vervolgens een winst- en verliesrekening voor u op, verzorgen de BTW aangifte en de jaarstukken.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Belastingaangifte

Wij verzorgen uw administratie, omzet- en inkomstenbelasting en dienen deze aangiften in bij de belastingdienst. Indien nodig kan ook de jaarrekening opgesteld worden.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Opstellen jaarrekening

Als zzp’er ben je wettelijk verplicht een goede administratie bij te houden en 7 jaar te bewaren. Daarbij hoort het opmaken van de jaarrekening. De gegevens uit de jaarrekening gebruik je bovendien voor je aangifte inkomstenbelasting. De jaarrekening bestaat uit:

– De balans
– Resultatenrekening of winst- en verliesrekening
– Een toelichting op bovenstaande

Heeft u ook hulp nodig bij uw jaarrekening? Of wilt u meer informatie hierover?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op.